Vad funderar du på?

Hjälp Allmänt GoMore+ Så här ändrar du din GoMore+ prenumeration

Så här ändrar du din GoMore+ prenumeration

För närvarande stödjer GoMore inte uppgradering eller nedgradering av din nuvarande GoMore+ prenumeration. Om du behöver ändra din prenumeration kan du följa dessa steg:

Alternativ 1: Avsluta och teckna en ny prenumeration

  • Avsluta nuvarande prenumeration: Logga in på din GoMore-profil, gå till "Konto" och sedan "GoMore+" där du väljer alternativet för att avsluta din nuvarande prenumeration. Kom ihåg att prenumerationen kommer att vara aktiv fram till slutet av den aktuella faktureringsperioden.

  • Registrera dig för en ny prenumeration: När din nuvarande prenumerationsperiod har löpt ut kan du registrera dig för en ny prenumeration av GoMore+ som bättre passar dina behov.

Alternativ 2: Kontakta support

Kontakta kundsupporten för att få hjälp: Om du föredrar personlig hjälp eller behöver göra omedelbara ändringar kan du kontakta GoMore Support. Vårt team kan ge vägledning och hjälpa till att underlätta eventuella nödvändiga ändringar av din prenumeration.

Viktiga anmärkningar

  • Läs villkoren för GoMore+ för att ha koll på eventuella konsekvenser av att ändra din prenumeration, till exempel avgifter för de återstående månaderna om de ligger inom bindningstiden.

För mer information eller om du stöter på några problem finns GoMore kundsupport här för att hjälpa dig. Kontakta oss via våra supportkanaler som finns tillgängliga på webbplatsen eller i appen.

Vi är fast beslutna att se till att din upplevelse med GoMore+ uppfyller dina förväntningar och behov.

Hittade du vad du behövde?