Oavsett om du behöver ett kvitto för personlig bokföring eller av andra anledningar gör GoMore det enkelt att ladda ner ett kvitto för alla bokningar. Här är en guide om hur du kan komma åt och ladda ner dina kvitton (kan göras 24 timmar efter hyresperiodens avslut).
Börja med att logga in på ditt GoMore-konto antingen på webbplatsen eller i mobilappen.
Gå till dina bokningar.
Hitta den bokning som du behöver kvitto för.
Klicka på bokningen för att öppna bokningsinformationen. Här hittar du all information som rör din resa, inklusive betalningsuppgifter och möjlighet att ladda ner kvittot under "Detaljer och kvitto".
Håll dina uppgifter uppdaterade: Se till att dina personuppgifter och din faktureringsadress är uppdaterade i dina kontoinställningar för att säkerställa att dina kvitton genereras korrekt.
Kontrollera din emailadress: Efter varje genomförd hyresperiod skickar vi ett bekräftelsemail som även innehåller kvittot.