Oavsett om du behöver ett kvitto för personlig bokföring eller av andra anledningar gör GoMore det enkelt att ladda ner kvitton för alla bokningar. Här är en guide som visar var du kan hitta samt ladda ner dina kvitton. Vänligen notera att du först kan få ett kvitto 24h efter att hyresperioden avslutats.
Börja med att logga in på ditt konto på GoMore, antingen via webbplatsen eller i appen.
Gå till dina bokningar.
Hitta den bokning som du behöver kvitto för.
Klicka på bokningen för att öppna bokningsinformation. Här hittar du all information som rör din bokning, inklusive betalningsuppgifter och möjlighet att ladda ner kvittot under "Detaljer och kvitto".
Håll dina uppgifter uppdaterade: Se till att dina personuppgifter och din faktureringsadress är uppdaterade i dina kontoinställningar för att säkerställa att dina kvitton genereras korrekt.
Kontrollera din emailadress: Efter varje genomförd hyresperiod skickar vi ett bekräftelsemail som även innehåller kvittot.