Vad funderar du på?

Hjälp Allmänt Profil Så här avslutar du ditt GoMore-konto

Så här avslutar du ditt GoMore-konto

Om du bestämmer dig för att avsluta ditt GoMore-konto kan du enkelt göra det via webbplatsen eller mobilappen. Här är stegen:

På webbplatsen:

  • Logga in: Gå till hemsidan GoMore och logga in på ditt konto.

  • Navigera till kontoinställningar: Klicka på din profilbild, välj "Konto" och sedan "Inställningar".

  • Stäng kontot: Klicka på "Avsluta mitt konto" och följ anvisningarna för att bekräfta borttagningen av konto.

I appen:

  • Logga in: Öppna GoMore-appen och logga in.

  • Navigera till kontoinställningar: Klicka på din profilbild och välj "Konto".

  • Stäng kontot: Klicka på "Avsluta ditt konto" och följ anvisningarna för att bekräfta borttagningen av konto.

Viktigt:

  • Kontrollera om det finns några aktiva bokningar och se till att alla betalningar har gjorts innan du avslutar ditt konto.

  • När ditt konto har stängts kan det inte återaktiveras; du måste skapa ett nytt konto för att använda GoMores tjänster igen.

  • För hjälp under processen, vänligen kontakta GoMores kundsupport.

Hittade du vad du behövde?