Vad funderar du på?

Hjälp Allmänt Profil Så här ändrar eller uppdaterar du ditt lösenord

Så här ändrar eller uppdaterar du ditt lösenord

Om du har glömt eller vill ändra ditt lösenord kan du enkelt återställa det genom att följa dessa snabba steg:

  1. Gå till inloggningssidan

    • Besök GoMore: Öppna din GoMore-app eller webbläsare och navigera till inloggningssidan genom att klicka på "Logga in".
  2. Begär återställning av lösenord

    • Ange din emailadress: Ange den emailadress som är kopplad till ditt GoMore-konto och klicka på "Fortsätt".
    • Glömt lösenord: Klicka på länken "Glömt ditt lösenord?" under fältet för lösenordsinmatning och sedan "Skicka länk". Du kommer att få ett email med vidare instruktioner.
  3. Kontrollera din email

    • Öppna mailet: Leta efter ett email från GoMore med rubriken "Nollställning av lösenord". Om du inte har mottagit det till din inkorg, kontrollera mappen för skräppost.
  4. Återställ ditt lösenord

    • Följ länken: Klicka på länken i mailet för att gå till sidan för återställning av lösenord. Ange ditt nya lösenord och klicka sedan på "Ändra lösenord".
  5. Logga in med ditt nya lösenord

    • Att få tillgång till ditt konto: Gå tillbaka till inloggningssidan på GoMore och logga in med ditt nya lösenord.

Inloggad med Facebook, Google eller AppleID?

  • Uppdatera dina inloggningsuppgifter: Om du har använt inloggning via Facebook, Google eller Apple ID för att skapa din GoMore-profil måste du återställa ditt lösenord via respektive plattform.

Genom att följa dessa steg kan du snabbt återfå tillgång till ditt GoMore-konto och fortsätta att använda våra tjänster. Om du stöter på några problem under processen för återställning av lösenord, tveka inte att kontakta vår kundsupport.

Hittade du vad du behövde?