Customer Care Associate – Stockholm

Klara Bergkvist
Klara Bergkvist · 4. mars 2021

Trivs du med att arbeta i ett högt tempo, ta mycket ansvar och brinner du för kundkontakt? Vill du jobba på en spännande start-up och vara med och utveckla ett koncept inom delningsekonomi? Sök jobbet som vår nya Customer Care Associate och var med på vår tillväxtresa när vi får fler att dela bil!

Om GoMore:

Med sina rötter från Danmark är GoMore en app och plattform där privatpersoner delar bil genom privat biluthyrning och leasing. Vår ambition är att förändra det traditionella bilanvändandet och vi vill göra det på ett sätt som gör livet enklare, rikare och mer hållbart tack vare delning. 

För knappt två år sedan slog vi upp dörrarna till vårt svenska kontor och sedan dess har GoMore i Sverige växt i rasande takt. Vi behöver därför ytterligare en stjärna till vårt svenska team i Stockholm, där vi inom de närmsta åren kommer satsa stort på att få fler svenskar att dela bil.

Vi söker därför efter en Customer Care Associate som tillsammans med 7-8 kollegor på kontoret på Södermalm kan hjälpa våra användare att hantera frågor gällande deras profiler, bokningar, betalningar, försäkringsärenden och användandet av våra tjänster. 

Vi söker dig som:

  • Älskar att ge bra service 
  • Är engagerad och nyfiken 
  • Gillar struktur och noggrannhet
  • Vill vara med på en spännande resa för att fortsätta utveckla Sveriges snabbast växande bildelningsplattform
  • Är en administrativ stjärna som gillar att arbeta i högt tempo

Vårt mål är att ge våra användare service i världsklass för att få fler att dela bil enkelt och tryggt via GoMore.

Ansvar:

  • Ta emot och hantera frågor från våra användare via mail, chatt och telefon, ingående & utgående
  • Välkomna och instruera nya användare kring användandet av vår app och/eller hemsida
  • Hantera försäkringsärenden gentemot användare och försäkringspartner 
  • Hantera manuella betalningssystem för betalningar rörande bokningar
  • Assistera och tillsammans med kollegorna utveckla befintlig kundhantering 

Som start-up är en dag inte den andra lik, arbetsuppgifterna kan variera, vi söker därför dig som gillar ett snabbt tempo och som har en positiv inställning till att vilja hjälpa till där det behövs! 

Kvalifikationer:

  • Akademisk examen är meriterande men ej ett krav
  • 2-3 års relevant erfarenhet från kundsupport/service/försäkring eller liknande administrativa uppgifter
  • Duktig på att formulera dig i både tal och skrift på svenska och engelska

Start: 1 maj

Om du tycker att detta låter som en spännande resa vill vi gärna höra från dig så snart som möjligt då vi håller intervjuer löpande.

Maila oss ditt CV och personligt brev till klara@gomore.com senast 31 mars.